Доступні кольори
Докладніше про Peugeot 508

Флагман PEUGEOT 508 – серйозний крок до підкорення нового для бренду сегмента купейних чотирьох дверних автомобілів D-класу. Крім яскравих дизайнерських рішень, як, наприклад, елегантні безрамкові вікна та i-Cockpit останнього покоління, новинка отримала ряд технічних інновацій: потужні й економічні двигуни, нова 8-ступінчаста коробка передач і безліч інших оновлень.

PEUGEOT 508 втілює дух інновацій французького бренду, зокрема наслідуючи стиль класичного купе PEUGEOT 504. Екстер'єр відзначився повністю світлодіодною оптикою, безрамковими дверима та купеобразним профілем автомобіля. Покращилися й аеродинамічні якості завдяки зменшенню висоти до 1,4 метра (на 6 см нижче за попередню модель) і ретельно продуманному силуету. Хоч габарити автомобіля зменшилися (довжина теж скоротилася – з 4,83 до 4,76 метрів), завдяки новому компонування корисний простір залишився на звичному рівні. Але тепер паркування та маневрування стануть легшими, що актуально для мегаполісів. Місткість багажника склала 487 л, чого цілком достатньо для активного міського жителя.

Флагман отримав безліч сучасних систем активної безпеки: вже знайомі шанувальникам Марки активний круїз-контроль Stop & Go, система екстреного гальмування разом з оповіщенням про небезпеку зіткнення, асистент утримання автомобіля в смузі руху, моніторинг сліпих зон, система розпізнавання дорожніх знаків тощо. А також абсолютно нові функції для нашого ринку седанів D-класу – такі як прилад нічного бачення.

Салон оснащений вдосконаленою передній консоллю i-Cockpit з повністю цифровою панеллю приладів діагоналлю 12,3 дюйми. Зображення виводиться на новий 10-дюймовий сенсорний дисплей формату 8:3. За акустичний комфорт відповідає аудіосистема Focal.

Пежо 508 пропонується в трьох комплектаціях: Active, Allure і GT-Line і з трьома видами двигунів: бензиновий 1.6 PureTech150 з 6-ступінчастою коробкою передач (тільки для Active) і два дизельних – 1.5 BlueHDi 130 S&S і 2.0 HDi 180 у парі з автоматичною 8-ступенчатою коробкою передач.